0
0
0
Koszyk
0,00
0
Następuje filtrowane dla
Dodaj Swój motocykl
Menu

Tłok ProX

Opis

ProX posiada ponad 35 letnie doświadczenie w produkcji produktów wyścigowych.

ProX jest największym na świecie producentem tłoków wyścigowych. Od 1975 roku dostarcza bardzo dobre produkty w konkurencyjnych cenach. Tłoki ProX pod względem jakości w niczym nie odbiegają od oryginałów, różnią się jedynie niższą ceną.

Wykonane z jednego kawałka aluminium używanego w przemyśle lotniczym, obrobione przy pomocy szlifierek typu CNC, gwarantują precyzję wykonania i niezawodność. Tłoki ProX do silników 4-suwowych są obrabiane w Japonii.

Wszystkie zestawy zawierają pierścienie tłokowe, sworzeń tłoka i wszelkie niezbędne części.

Wybierz tłok:

Tłok A - przeznaczony jest dla nowych cylindrów.

Tłok B jest kilka milimetrów większy niż tłok A, aby zrekompensować ubytki, które powstają podczas używania. Tłok C jest większy niż B itd.

Podczas wymiany tłoka pamiętaj:

Jeśli stary tłok uległ uszkodzeniu, spróbuj znaleźć przyczynę i usunąć ją zanim zamontujesz nowy tłok. Źle ustawiony zapłon lub niewłaściwa świeca są najczęstszymi przyczynami palenia się tłoków.

Jeśli tłok uległ rozbiciu lub przepalił się, wyjmij skrzynię korbową i dokładnie oczyść z metalowych pozostałości.

Sprawdź stopień zużycia cylindra, który najczęściej zużywa się nierównomiernie, dlatego należy bardzo dokładnie zmierzyć tłok.

Podczas montażu:

Zawsze wymień wszystkie uszczelki na nowe.
Nasmaruj wszystkie elementy olejem silnikowym 10W30 lub 10W40.

Regenerowane silniki wymagają odpowiedniego dotarcia. Należy unikać jazdy na bardzo niskich lub wysokich obrotach a także gwałtownego dodawania gazu. Można też stosować domieszkę oleju do paliwa.