ProX posiada ponad 35 letnie doświadczenie w produkcji produktów wyścigowych.
ProX jest największym na świecie producentem tłoków wyścigowych. Od 1975 roku dostarcza bardzo dobre produkty w konkurencyjnych cenach. Tłoki ProX pod względem jakości w niczym nie odbiegają od oryginałów, różnią się jedynie niższą ceną.
Wykonane z jednego kawałka aluminium używanego w przemyśle lotniczym, obrobione przy pomocy szlifierek typu CNC, gwarantują precyzję wykonania i niezawodność. Tłoki ProX do silników 4-suwowych są obrabiane w Japonii.
Wszystkie zestawy zawierają pierścienie tłokowe, sworzeń tłoka i wszelkie niezbędne części.
Wybierz tłok:
Tłok A - przeznaczony jest dla nowych cylindrów.
Tłok B jest kilka milimetrów większy niż tłok A, aby zrekompensować ubytki, które powstają podczas używania. Tłok C jest większy niż B itd.
Podczas wymiany tłoka pamiętaj:
Jeśli stary tłok uległ uszkodzeniu, spróbuj znaleźć przyczynę i usunąć ją zanim zamontujesz nowy tłok. Źle ustawiony zapłon lub niewłaściwa świeca są najczęstszymi przyczynami palenia się tłoków.
Jeśli tłok uległ rozbiciu lub przepalił się, wyjmij skrzynię korbową i dokładnie oczyść z metalowych pozostałości.
Sprawdź stopień zużycia cylindra, który najczęściej zużywa się nierównomiernie, dlatego należy bardzo dokładnie zmierzyć tłok.
Podczas montażu:
Zawsze wymień wszystkie uszczelki na nowe.
Nasmaruj wszystkie elementy olejem silnikowym 10W30 lub 10W40.
Regenerowane silniki wymagają odpowiedniego dotarcia. Należy unikać jazdy na bardzo niskich lub wysokich obrotach a także gwałtownego dodawania gazu. Można też stosować domieszkę oleju do paliwa.
ProX jest największym na świecie producentem tłoków wyścigowych. Od 1975 roku dostarcza bardzo dobre produkty w konkurencyjnych cenach. Tłoki ProX pod względem jakości w niczym nie odbiegają od oryginałów, różnią się jedynie niższą ceną.
Wykonane z jednego kawałka aluminium używanego w przemyśle lotniczym, obrobione przy pomocy szlifierek typu CNC, gwarantują precyzję wykonania i niezawodność. Tłoki ProX do silników 4-suwowych są obrabiane w Japonii.
Wszystkie zestawy zawierają pierścienie tłokowe, sworzeń tłoka i wszelkie niezbędne części.
Wybierz tłok:
Tłok A - przeznaczony jest dla nowych cylindrów.
Tłok B jest kilka milimetrów większy niż tłok A, aby zrekompensować ubytki, które powstają podczas używania. Tłok C jest większy niż B itd.
Podczas wymiany tłoka pamiętaj:
Jeśli stary tłok uległ uszkodzeniu, spróbuj znaleźć przyczynę i usunąć ją zanim zamontujesz nowy tłok. Źle ustawiony zapłon lub niewłaściwa świeca są najczęstszymi przyczynami palenia się tłoków.
Jeśli tłok uległ rozbiciu lub przepalił się, wyjmij skrzynię korbową i dokładnie oczyść z metalowych pozostałości.
Sprawdź stopień zużycia cylindra, który najczęściej zużywa się nierównomiernie, dlatego należy bardzo dokładnie zmierzyć tłok.
Podczas montażu:
Zawsze wymień wszystkie uszczelki na nowe.
Nasmaruj wszystkie elementy olejem silnikowym 10W30 lub 10W40.
Regenerowane silniki wymagają odpowiedniego dotarcia. Należy unikać jazdy na bardzo niskich lub wysokich obrotach a także gwałtownego dodawania gazu. Można też stosować domieszkę oleju do paliwa.