0
0
0
Koszyk
0,00
0
Następuje filtrowane dla
Dodaj Swój motocykl
Menu

Tłok Wössner 4-Takt

Opis

Wössner to niemiecki specjalista od tłoków i korbowodów.
Posiada on ponad 25 lat doświadczenia w produkcji części najwyższej jakości zarówno dla czołowych zespołów wyścigowych jak i do dużych producentów samochodowych! Jeśli chcesz zapewnić Twojej maszynie to co najlepsze to ten 4-suwowy tłok powinien być oczywistym wyborem!
Na rynku dostępne są dwa typy tłoków, kute oraz odlewane. To co je różnicuje, to metoda obróbki podczas produkcji. Tłok odlewany jest łatwiejszy do wyprodukowania, a struktura tworzywa będzie bardziej krucha. Może to doprowadzić do tego, że tłok może się złamać pod wpływem mocnego nacisku, a silnik ryzykuje cięcia.
Tłok marki Wössner jest kuty i produkowany bardziej zaawansowaną technologią, dzięki której jego struktura jest bardziej mocna, zwarta i odporna!
Wössner oferuje szeroki asortyment kutych tłoków, które są dostosowane do oryginalnych części w silniku. Powierzchnia tłoków jest pokryta specjalną warstwą, która zmniejsza tarcie pomiędzy tłokiem i cylindrem. To nie tylko zwiększa wydajność silnika, lecz także żywotność cylindra
Wybierz tłok:
Tłok A - przeznaczony jest dla nowych cylindrów.

Tłok B jest kilka milimetrów większy niż tłok A, aby zrekompensować ubytki, które powstają podczas używania. Tłok C jest większy niż B itd.
Podczas wymiany tłoka pamiętaj:
Jeśli stary tłok uległ uszkodzeniu, spróbuj znaleźć przyczynę i usunąć ją zanim zamontujesz nowy tłok. Źle ustawiony zapłon lub niewłaściwa świeca są najczęstszymi przyczynami palenia się tłoków.
Jeśli tłok uległ rozbiciu lub przepalił się, wyjmij skrzynię korbową i dokładnie oczyść z metalowych pozostałości.
Sprawdź stopień zużycia cylindra, który najczęściej zużywa się nierównomiernie, dlatego należy bardzo dokładnie zmierzyć tłok.
Podczas montażu:
Zawsze wymień wszystkie uszczelki na nowe.
Nasmaruj wszystkie elementy olejem silnikowym 10W30 lub 10W40.
Regenerowane silniki wymagają odpowiedniego dotarcia. Należy unikać jazdy na bardzo niskich lub wysokich obrotach a także gwałtownego dodawania gazu. Można też stosować domieszkę oleju do paliwa.