Opracowana we współpracy z najlepszymi zawodnikami motocrossu, zupełnie nowa MX33 wyznacza nowe standardy w branży dla opon na miękkie i przejściowe podłoże. Nowe, innowacyjne technologie Dunlop zapewniają doskonałą przyczepność, kontrolę poślizgu, lepszą amortyzację wstrząsów i zwiększoną trwałość.
Charakterystyka produktu:
• Opona z technologią Block-In-A-Block poprawia sterowność i kontrolę nad motocyklem.
• Block-In-A-Block nowe, większe bloki wewnętrzne w kształcie rombu i dodatkowe kąty bieżnika zwiększają przyczepność, stabilność i kontrolę uślizgu.
• W oponach przednich i tylnych zastosowano nową mieszankę i konstrukcję ściągów między gałkami, poprawiając tym samym trwałość poprzez zmniejszenie ugięcia u podstawy gałek.
• Nowa konstrukcja Advanced Apex Design poprawia amortyzację wstrząsów, rozpraszając je dzięki wyższemu, cieńszemu wierzchołkowi ścianki bocznej.
• Dystrybucja wielu bloków oznacza większą liczbę bloków na środku opony i jej ramionach, w porównaniu z Geomax MX3S, zwiększając powierzchnię styku z podłożem. Przekłada się to na doskonałą przyczepność i zwiększoną wydajność prowadzenia.
• System kontroli naprężenia Carcass umożliwia równomierne wyginanie się opony oraz pochłanianie większej ilości wstrząsów wygładzając charakterystykę jazdy po prostej.
• Zastosowana całkowicie nowa mieszanka poprawia trwałość bez utraty legendarnej przyczepności opon z linii Geomax.
• Zastępuje MX3S na miękki i pośredni teren.
Charakterystyka produktu:
• Opona z technologią Block-In-A-Block poprawia sterowność i kontrolę nad motocyklem.
• Block-In-A-Block nowe, większe bloki wewnętrzne w kształcie rombu i dodatkowe kąty bieżnika zwiększają przyczepność, stabilność i kontrolę uślizgu.
• W oponach przednich i tylnych zastosowano nową mieszankę i konstrukcję ściągów między gałkami, poprawiając tym samym trwałość poprzez zmniejszenie ugięcia u podstawy gałek.
• Nowa konstrukcja Advanced Apex Design poprawia amortyzację wstrząsów, rozpraszając je dzięki wyższemu, cieńszemu wierzchołkowi ścianki bocznej.
• Dystrybucja wielu bloków oznacza większą liczbę bloków na środku opony i jej ramionach, w porównaniu z Geomax MX3S, zwiększając powierzchnię styku z podłożem. Przekłada się to na doskonałą przyczepność i zwiększoną wydajność prowadzenia.
• System kontroli naprężenia Carcass umożliwia równomierne wyginanie się opony oraz pochłanianie większej ilości wstrząsów wygładzając charakterystykę jazdy po prostej.
• Zastosowana całkowicie nowa mieszanka poprawia trwałość bez utraty legendarnej przyczepności opon z linii Geomax.
• Zastępuje MX3S na miękki i pośredni teren.