Twenty Delta X-ring to wysokiej jakości łańcuch dostosowany do najtrudniejszych warunków jazdy cross i enduro.
Delta X-ring został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu niskiego oporu toczenia i minimalnego wyciągania się. W porównaniu do łańcucha O-ringowego oferuje tarcie niższe o 50%. Jego żywotność jest do trzech razy dłuższa w porównaniu do standardowego łańcucha motocyklowego.
Łańcuch wykorzystuje pierścienie Delta X, co przekłada się na znacznie niższe tarcie, a tym samym dłuższą żywotność. Niższe opory oznaczają wyższą moc na tylne koło, dzięki czemu otrzymujesz odpowiednie warunki dla lepszych czasów okrążeń.
Łańcuch wykonany jest z wysokiej jakości ogniw ze stali hartowanej, połączonych nitami utwardzonymi powłoką chromowo-niklowo-molibdenową. Miękki rdzeń i ekstremalnie twarda powierzchnia przekładają się na solidne nity, które nie zginają się ani nie pękają, co zapewnia wyjątkową trwałość. W połączeniu z utwardzonymi ogniwami uzyskano niezwykle wytrzymały łańcuch.
Wszystkie łańcuchy są przed opuszczeniem fabryki obciążane i naprężane, co wraz z wyselekcjonowanymi materiałami pozwoliło uzyskać minimalne wyciąganie w miarę eksploatacji. Łańcuch ma tylko 19,5 mm szerokości, co oznacza, że pasuje do wszystkich popularnych modeli crossowych.
Dlaczego X-ring?
Łańcuch X-ringowy utrzymuje smar w łańcuchu znacznie dłużej, niż łańcuch bez uszczelek. To oznacza zdecydowanie trwalsze i lepsze smarowanie, co przekłada się na lepszą trwałość łańcucha.
Początkowo łańcuchy O-ringowe miały trochę wyższy opór toczenia niż łańcuchy bez uszczelek. Dzięki nowo opracowanym pierścieniom Delta X opory toczenia są znacznie niższe, a w przypadku większości kierowców, prawie niezauważalne. Rekomendujemy X-ring dla każdego, kto nie należy do światowej elity.
Specyfikacja:
- Najwyższej jakości łańcuch opracowany specjalnie do motocrossu i enduro
-Technologia X-Ring w połączeniu z technologią Delta i poczwórnymi powierzchniami uszczelniającymi zapewniają dłuższą żywotność i lepsze właściwości smarne Technologia Delta oferuje jeszcze mniejsze tarcie niż w przypadku łańcuchów standardowych i O-ringowych
- Powierzchnia ogniw wykonana ze stali poddanej obróbce termicznej przykrywa miękki rdzeń sworznia, co czyni łańcuch niesamowicie odpornym na uderzenia i sprawia, że absorbuje szarpnięcia i wstrząsy.
- Uszczelnione związkiem CrNiMo nity oraz czterokrotne nitowanie gwarantuje ekstremalną wytrzymałość
- Łańcuchy są wstępnie napinane i obciążane, aby zminimalizować początkowe wyciąganie
- Wąski, lekki design - Tylko 19,5 mm szerokości i 1,9 kg na 118 ogniw
- Złoto/Metal, 118 ogniw; 1.9 kg
Łańcuch sprzedawany jest wraz z zapinką.
Delta X-ring został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu niskiego oporu toczenia i minimalnego wyciągania się. W porównaniu do łańcucha O-ringowego oferuje tarcie niższe o 50%. Jego żywotność jest do trzech razy dłuższa w porównaniu do standardowego łańcucha motocyklowego.
Łańcuch wykorzystuje pierścienie Delta X, co przekłada się na znacznie niższe tarcie, a tym samym dłuższą żywotność. Niższe opory oznaczają wyższą moc na tylne koło, dzięki czemu otrzymujesz odpowiednie warunki dla lepszych czasów okrążeń.
Łańcuch wykonany jest z wysokiej jakości ogniw ze stali hartowanej, połączonych nitami utwardzonymi powłoką chromowo-niklowo-molibdenową. Miękki rdzeń i ekstremalnie twarda powierzchnia przekładają się na solidne nity, które nie zginają się ani nie pękają, co zapewnia wyjątkową trwałość. W połączeniu z utwardzonymi ogniwami uzyskano niezwykle wytrzymały łańcuch.
Wszystkie łańcuchy są przed opuszczeniem fabryki obciążane i naprężane, co wraz z wyselekcjonowanymi materiałami pozwoliło uzyskać minimalne wyciąganie w miarę eksploatacji. Łańcuch ma tylko 19,5 mm szerokości, co oznacza, że pasuje do wszystkich popularnych modeli crossowych.
Dlaczego X-ring?
Łańcuch X-ringowy utrzymuje smar w łańcuchu znacznie dłużej, niż łańcuch bez uszczelek. To oznacza zdecydowanie trwalsze i lepsze smarowanie, co przekłada się na lepszą trwałość łańcucha.
Początkowo łańcuchy O-ringowe miały trochę wyższy opór toczenia niż łańcuchy bez uszczelek. Dzięki nowo opracowanym pierścieniom Delta X opory toczenia są znacznie niższe, a w przypadku większości kierowców, prawie niezauważalne. Rekomendujemy X-ring dla każdego, kto nie należy do światowej elity.
Specyfikacja:
- Najwyższej jakości łańcuch opracowany specjalnie do motocrossu i enduro
-Technologia X-Ring w połączeniu z technologią Delta i poczwórnymi powierzchniami uszczelniającymi zapewniają dłuższą żywotność i lepsze właściwości smarne Technologia Delta oferuje jeszcze mniejsze tarcie niż w przypadku łańcuchów standardowych i O-ringowych
- Powierzchnia ogniw wykonana ze stali poddanej obróbce termicznej przykrywa miękki rdzeń sworznia, co czyni łańcuch niesamowicie odpornym na uderzenia i sprawia, że absorbuje szarpnięcia i wstrząsy.
- Uszczelnione związkiem CrNiMo nity oraz czterokrotne nitowanie gwarantuje ekstremalną wytrzymałość
- Łańcuchy są wstępnie napinane i obciążane, aby zminimalizować początkowe wyciąganie
- Wąski, lekki design - Tylko 19,5 mm szerokości i 1,9 kg na 118 ogniw
- Złoto/Metal, 118 ogniw; 1.9 kg
Łańcuch sprzedawany jest wraz z zapinką.