Produkty zostały dodane do koszyka

Moje motocykle

Zamknij

Dodaj nową maszynę

Zamknij

Ilość produktów pasująca do Twojego filtra
/

Filtr

Marka

Kategoria

Pokaz tylko

  • Przecenione produkty

Sortuj

Sortuj:

Obsługa klienta 24MX

Obsługa Klienta

 

Kontakt

Telefon: (12) 881 10 44 (12 -17 w dni powszednie i wolne od świąt)
E-mail: info@24mx.pl
Facebook: http://www.facebook.com/24mx

 

FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

1. Jak szybko mogę się spodziewać zamówienia?

Przesyłki są wysyłane codziennie do Polski i innych krajów europejskich. Zawsze robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej dostarczyć produkty do naszych Klientów. Zwykle dostawa trwa około 3-5 dni roboczych, jednak w przypadkach kiedy czas dostawy znacznie się wydłuży, zawsze kontaktujemy się z Klientami.

Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie dokładnie znajduje się Twoje zamówienie, skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

2. Na czy polega gwarancja najniższej ceny?

Zasady działania są całkiem proste. W trosce o jak najniższy poziom naszych cen, codziennie porównujemy je z konkurentami. Jeśli pomimo tego znajdziesz identyczny produkt taniej w innym sklepie zarejestrowanym w Polsce (wyłączając portale aukcyjne typu Allegro, Ebay), obniżymy Ci jego cenę lub jeśli już go u nas kupiłeś to zwrócimy Ci różnicę w cenie. Aby skorzystać z gwarancji, należy wysłać nam link do konkurencyjnej oferty. Przypominamy, że produkt musi być identyczny z tym sprzedawanym u nas, a więc posiadać ten sam kolor, rozmiar oraz model, a także być dostępnym ‘’od ręki’’. Gwarancja nie obejmuje produktów będących na promocjach, brane są wyłącznie ceny oryginalne.

3. Kto i gdzie dostarcza przesyłki?

W tym zakresie współpracujemy z Naszym dostawcą DPD. Przesyłki zwykle dostarczane są do drzwi Klienta, jednak jeśli jest on nieobecny lub przesyłka jest ciężka, poczta zawsze zostawia awizo.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i można je śledzić w systemie trackingowym.

4. Ile kosztuje przesyłka?

Robiąc zakupy za więcej niż 250zł masz zawsze przesyłkę gratis! Dostawa zakupów poniżej tej kwoty to koszt 15zł.

5. Jak mogę zapłacić za swoje zakupy?

Wszystkie płatności internetowe realizowane w naszym sklepie spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, dlatego zawsze możesz czuć się bezpiecznie kupując u nas!

Pobranie pocztowe – zapłać listonoszowi podczas odbioru przesyłki.

Szybki przelew – zapłać bezpośrednio ze swojego banku internetowego poprzez system Dotpay.

Płatność kartą – zapłać kartą kredytową Visa lub MasterCard.
Wszystkie dane kodowane są za pomocą bezpiecznego protokołu SSL. Naszym partnerem w zakresie płatności kartami jest PayEx – światowy lider w tej dziedzinie.

Raty – zapłać w systemie ratalnym poprzez system Dotpay
Zamiast szybkiego przelewu z konta, możesz wybrać opcję płatności ratalnej, która obsługiwana jest przez Alior Bank.

6. Czy saldo magazynowe jest aktualne?

Posiadamy największy w Europie magazyn z częściami i akcesoriami do Motocross, Motocykli, Skuterów śnieżnych, Pitbike i Minicross. Poza tym, przy każdym produkcie znajduje się informacja o jego czasie dostawy oraz saldzie magazynowym, które jest aktualizowane na bieżąco.

7. Gdzie znajduje się moja przesyłka? Jak mogę ją śledzić?

Nasze przesyłki obsługuje Poczta Polska, a numer trakcingowy znajduje się w mailowym potwierdzeniu wysłania przesyłki a także można go znaleźć na naszej stronie wpisując numer zamówienia.

UWAGA! Przesyłki są widoczne w systemie trackingowym po 3 dniach od daty wysyłki z naszego magazynu. Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości mailowej o wysyłce zamówienia, sprawdź w skrzynce spamowej, jeśli tam też jej nie ma, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta.

Za pomocą numeru zamówienia możesz sam sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka – kliknij tutaj.

8. Chcę wymienić lub zwrócić zakupiony towar. Co mam zrobić?

Wymiany i zwroty zostały uproszczone do minimum. W każdej przesyłce znajduje się formularz zwrotny, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki zwrotnej. Następnie należy skontaktować z Naszym Biurem Obsługi w celu przygotowania zlecenia odbioru przez Naszego dostawcę. Kurier będzie posiadał przygotowaną etykietę zwrotu, którą umieści na przesyłce. 

Każdy Klient ma 60 dni na wymianę lub zwrot zakupionych produktów. Towar musi być w stanie identycznym z towarem nowym, nieuszkodzony, nieużywany w oryginalnym opakowaniu. Sklep zastrzega sobie prawo do nieuznania zwrotu towaru, który nosi ślady użytkowania bądź uległ zniszczeniu.

Prosimy o dokładne wypełnienie formularza zwrotnego, w przypadku wymiany produktów, należy wyraźnie określić na co ma on zostać wymieniony. W przypadku zwrotu, prosimy o czytelny numer konta i nazwę banku lub kod Swift (BIC) banku.

9. Czy mogę anulować zamówienie?

Aby anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod numerem telefonu (12) 881 10 44.

Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane z magazynu, nie możemy anulować przesyłki.

10. Otrzymałem uszkodzony produkt. Co mam zrobić?

Jeśli paczka jest uszkodzona a uszkodzenia są widoczne, należy spisać protokół w obecności listonosza lub pracownika poczty. Następnie prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą obsługą klienta.

Wszystkie produkty są przed wysyłką dokładnie sprawdzane, jeśli jednak zdarzy się, że produkt posiada widoczną wadę lub jest uszkodzony, prosimy o kontakt mailowy oraz przesłanie kilku zdjęć i opisu uszkodzeń. Wszystkie produkty zostaną przez nas bezpłatnie wymienione na nowe.

11. Otrzymałem niewłaściwy produkt/brakuje produktu. Co mam zrobić?

Wszystkie produkty są przed wysyłką dokładnie sprawdzane, jeśli jednak zdarzy się, że przez pomyłkę wysłano niewłaściwy produkt lub zamówienie nie jest kompletne, prosimy o kontakt z obsługą klienta. Wszystkie produkty zostaną przez nas bezpłatnie wymienione/uzupełnione.

Przed montażem części zawsze sprawdź czy pasuje ona do Twojego motocykla! Jeśli nie jesteś pewien jak zamontować nasze produkty, skorzystaj z fachowej porady. Nie odpowiadamy za szkody wyrządzone przez błędnie dobrane lub zamontowane produkty.

12. Co jeśli przesyłka zaginie w drodze do mnie lub ode mnie?

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone i nasz przewoźnik ponosi pełną odpowiedzialność za zagubione przesyłki. To my jesteśmy stroną ewentualnego sporu i nigdy nie przerzucamy na Klientów odpowiedzialności za złożenie reklamacji u spedytora. Tak długo jak zwrot wysłany jest za pomocą naszej etykiety, to my ponosimy odpowiedzialność za jego losy. Za przesyłki wysłane na własną rękę odpowiada Klient.

13. Przesyłka się spóźnia, co mogę zrobić?

W przypadku planowanego opóźnienia zawsze powiadamiamy Klienta telefonicznie lub mailowo. Klient ma zawsze prawo anulować zamówienie w przypadku znacznego opóźnienia w dostawie. Zastrzegamy sobie prawo do uznania ewentualnych roszczeń finansowych w związku z opóźnieniami.

Status zamówienia

Za pomocą numeru zamówienia, możesz śledzić swoją przesyłkę tutaj.