Produkty zostały dodane do koszyka

Moje motocykle

Zamknij

Dodaj nową maszynę

Zamknij

Ilość produktów pasująca do Twojego filtra
/

Filtr

Marka

Kategoria

Pokaz tylko

  • Przecenione produkty

Sortuj

Sortuj:

Komplet opon z kolcami Mitas XT 994-454

Mitas

  • Darmowa dostawa powyżej 250zl
  • Darmowa wymiana
  • 60 dni prawa do zwrotu
  • Gwarancja najniższej ceny

Komplet opon z kolcami Mitas XT 994-454

Mitas

Aktualna cena ! Kampania Wyprzedaż!
od Cena
Oszczędzasz (%)
generic.price.germandisclaimer
Kilka dostępnych
Anuluj

Brak produktu w magazynie.

  • Darmowa dostawa powyżej 250zl
  • Darmowa wymiana
  • 60 dni prawa do zwrotu
  • Gwarancja najniższej ceny

Opis

Tylnia opona jest najlepszą oponą na rynku, a przednia ma wyjątkowe właściwości. Opona z kolcami w wykonaniu 24MX produkowana przez firmę Mitas, która parę lat temu wykupiła firmę produkującą opony Trelleborg. We wszystkich naszych oponach zamontowane są wysokiej jakości kolce wykonane w Niemczech, które są pokryte twardą końcówką metalową. Kolce posiadają wypiaskowaną powierzchnie i pokryte są substancją, która zapobiega rdzewieniu. Dodatkowo kolce zabezpieczone są specjalnym klejem marki Permabond. PRZÓD: XT994: Najbardziej przystępna i uniwersalna opona z kolcami dostępne obecnie na rynku. Wyprodukowane z renomowanej mieszanki Winter Friction. Taki sam bieżnik jak w Trelleborg. Nadaję się praktycznie do wszystkich rodzajów jazdy, jest bardzo wszechstronna. Wymiary: 80/100-21 Ilość kolców/wysokość kolców: 196szt/ 20mm TYŁ: Szukasz najlepszych opon z kolcami dostępnych na rynku? W takim razie powinieneś wybrać wszechstronną oponę Mitas XT 454. Opona ta bez wątpliwości spełni twoje oczekiwania, a to dzięki temu, że opona ta została opracowana przy współpracy szwedzkiego wojska, pod tamtejszym zarządzaniem Tellerborg. Nie znajdziecie lepszej opony niż marki Mitas/Trelleborg. Wymiary: 110/100-18 Ilość kolców/wysokość kolców: 270szt/ 20mm DOTARCIE OPON: Nowe opony z kolcami mogą posiadać obniżoną przyczepność i przed użyciem na torze powinny zostać parę razy dotarte. W czasie docierania należy unikać gwatownego przyspieszania i hamowania, do momentu gdy guma osiągnie temperaturę roboczą i zmiękczoną. Niezastosowanie tej reguły i jazda na twardych, zimnych i niedotartych oponach może doprowadzić do pęknięć, których naprawa może być bardzo kosztowna. Opony zostały zaprojektowane do jazdy na lodzie lub zamarniętym podłożu. Jeśli jest się zmuszonym jechać po asfalcie, koniecznie trzeba zwolnić tempo jazdy. Kolce dają odwrotny skutek, jeśli nie łapią lodu lub zmrożonej powierzchni.

Psss! Specjalnie wybrane dla Ciebie...