Zestaw napędowy od Twenty!
Szukasz najbardziej przystępnego cenowo pakietu wyścigowego na rynku charakteryzującego się doskonałą jakością i bez uszczerbku na podzespołach? Nie musisz już szukać dalej!
To zestaw dobrze znanej w środowisku crossowym marki Twenty zawierający aluminiową zębatkę tylną, stalową zębatkę przednią oraz łańcuch w kolorze złotym.
Łańcuch:
Twenty Delta X-ring to łańcuch wysokiej jakości opracowany do najostrzejszej jazdy cross i enduro, zapewniający niski opór toczenia (w praktyce o 50% mniejszy opór tarcia niż w przypadku zwykłego łańcucha O-ringowego). Żywotność tego łańcucha jest aż do trzech razy dłuższa w porównaniu ze standardowymi łańcuchami motocrossowymi!
Różnica między łańcuchem O-ringowym polega na tym, że pierścienie X w ogniwach łańcucha X-ringowego mają dwa dodatkowe rowki, które zapobiegają wydobywaniu się środka smarnego. Oznacza to, że taki łańcuch ma do trzech razy większą żywotność niż łańcuch standardowy, a dodatkowym, wspaniałym bonusem jest zwiększenie mocy tylnego koła. Nieźle, prawda?
Łańcuch składa się z wysokiej jakości ogniw z hartowanej stali połączonych nitami utwardzonymi powłoką chromowo-niklowo-molibdenową ("Hard Chromium Nikel Molybdenum"). Miękki sworzeń i niezwykle twarda powierzchnia zapewniają solidne nity, które nie zginają się i nie pękają. W połączeniu z utwardzonymi ogniwami pozwala to uzyskać niezwykle odporny i wytrzymały łańcuch.
Wszystkie łańcuchy są wstępnie obciążane i naprężane, co z razem z wyselekcjonowanymi materiałami daje minimalne wyciągnięcie w miarę zużycia.
Dlaczego X-ring?
Łańcuch zawierający pierścienie X utrzymuje substancję smarną znacznie dłużej niż łańcuch bez pierścieni uszczelniających. Ta technologia zapobiega wypłukiwaniu się smaru fabrycznego przez wodę i brud, co przekłada się na trwałość.
Pierścień O stawia nieco większe opory toczenia, jednak pomimo iż w przypadku nowo opracowanych pierścieni Delta X opór toczenia jest znacząco niższy, dla większości motocyklistów różnica jest praktycznie niezauważalna. Łańcuch typu X-ring zalecany jest do amatorskiego motocrossu.
- Najwyższej jakości profesjonalny łańcuch do Motocross i Enduro.
-Pierścienie X i technologia Delta polegająca na czterech punktach styku uszczelnienia razem zapewniają dłuższą żywotność i najlepsze właściwości smarne. Technologia Delta oznacza również mniejsze tarcie niż w przypadku łańcuchów standardowych i łańcuchów typu O-ring.
-Ogniwa ze stopu stali poddanego hartowaniu indukcyjnemu przekładają się na ekstremalnie twardą powierzchnię, natomiast miększy sworzeń oznacza maksymalną trwałość.
- Łańcuchy są wstępnie napinane i obciążane, aby zminimalizować początkowe wyciąganie.
- Złoto/metal, 130 ogniw, 1,2 kg na 130 ogniw.
- Zawiera zapinkę.
Przednia zębatka:
Samoczyszcząca zębatka z dodatkowymi wyżłobieniami stworzona w celu zwiększenia żywotności całego układu. Zębatka Lightweight Twenty z hartowanym rdzeniem wykonana jest ze stali chromowo-molibdenowej S45C. Wytrzymałość oraz doskonałe dopasowanie uzyskano dzięki precyzyjnemu cięciu i wykończeniu. W pełni poddane hartowaniu indukcyjnemu dla zapewnienia maksymalnej wytrzymałości i trwałości!
Aluminiowa tylna zębatka Twenty:
Jest to najlżejsza i najmocniejsza zębatka tylna wykonana z aluminium, o 70% lżejsza w porównaniu do zębatek stalowych i znacznie trwalsza niż inne zębatki aluminiowe! Zębatka tylna marki Twenty wykonana jest z szeroko stosowanego w przemyśle lotniczym aluminium 7075-T6, co zapewnia maksymalną wytrzymałość. Opatentowany profil zęba wydłuża żywotność łańcucha nawet o 15% oraz redukuje wibracje, co zapewnia płynniejsze przyspieszenie wynikające z bardziej równomiernego rozłożenia energii na tylne koło. Produkt został wykonany przy pomocy cyfrowych szlifierek typu CNC z precyzyjnymi tolerancjami parametrów, co gwarantuje idealne dopasowanie.
Zębatki aluminiowe marki Twenty produkowane są w Europie.
Szukasz najbardziej przystępnego cenowo pakietu wyścigowego na rynku charakteryzującego się doskonałą jakością i bez uszczerbku na podzespołach? Nie musisz już szukać dalej!
To zestaw dobrze znanej w środowisku crossowym marki Twenty zawierający aluminiową zębatkę tylną, stalową zębatkę przednią oraz łańcuch w kolorze złotym.
Łańcuch:
Twenty Delta X-ring to łańcuch wysokiej jakości opracowany do najostrzejszej jazdy cross i enduro, zapewniający niski opór toczenia (w praktyce o 50% mniejszy opór tarcia niż w przypadku zwykłego łańcucha O-ringowego). Żywotność tego łańcucha jest aż do trzech razy dłuższa w porównaniu ze standardowymi łańcuchami motocrossowymi!
Różnica między łańcuchem O-ringowym polega na tym, że pierścienie X w ogniwach łańcucha X-ringowego mają dwa dodatkowe rowki, które zapobiegają wydobywaniu się środka smarnego. Oznacza to, że taki łańcuch ma do trzech razy większą żywotność niż łańcuch standardowy, a dodatkowym, wspaniałym bonusem jest zwiększenie mocy tylnego koła. Nieźle, prawda?
Łańcuch składa się z wysokiej jakości ogniw z hartowanej stali połączonych nitami utwardzonymi powłoką chromowo-niklowo-molibdenową ("Hard Chromium Nikel Molybdenum"). Miękki sworzeń i niezwykle twarda powierzchnia zapewniają solidne nity, które nie zginają się i nie pękają. W połączeniu z utwardzonymi ogniwami pozwala to uzyskać niezwykle odporny i wytrzymały łańcuch.
Wszystkie łańcuchy są wstępnie obciążane i naprężane, co z razem z wyselekcjonowanymi materiałami daje minimalne wyciągnięcie w miarę zużycia.
Dlaczego X-ring?
Łańcuch zawierający pierścienie X utrzymuje substancję smarną znacznie dłużej niż łańcuch bez pierścieni uszczelniających. Ta technologia zapobiega wypłukiwaniu się smaru fabrycznego przez wodę i brud, co przekłada się na trwałość.
Pierścień O stawia nieco większe opory toczenia, jednak pomimo iż w przypadku nowo opracowanych pierścieni Delta X opór toczenia jest znacząco niższy, dla większości motocyklistów różnica jest praktycznie niezauważalna. Łańcuch typu X-ring zalecany jest do amatorskiego motocrossu.
- Najwyższej jakości profesjonalny łańcuch do Motocross i Enduro.
-Pierścienie X i technologia Delta polegająca na czterech punktach styku uszczelnienia razem zapewniają dłuższą żywotność i najlepsze właściwości smarne. Technologia Delta oznacza również mniejsze tarcie niż w przypadku łańcuchów standardowych i łańcuchów typu O-ring.
-Ogniwa ze stopu stali poddanego hartowaniu indukcyjnemu przekładają się na ekstremalnie twardą powierzchnię, natomiast miększy sworzeń oznacza maksymalną trwałość.
- Łańcuchy są wstępnie napinane i obciążane, aby zminimalizować początkowe wyciąganie.
- Złoto/metal, 130 ogniw, 1,2 kg na 130 ogniw.
- Zawiera zapinkę.
Przednia zębatka:
Samoczyszcząca zębatka z dodatkowymi wyżłobieniami stworzona w celu zwiększenia żywotności całego układu. Zębatka Lightweight Twenty z hartowanym rdzeniem wykonana jest ze stali chromowo-molibdenowej S45C. Wytrzymałość oraz doskonałe dopasowanie uzyskano dzięki precyzyjnemu cięciu i wykończeniu. W pełni poddane hartowaniu indukcyjnemu dla zapewnienia maksymalnej wytrzymałości i trwałości!
Aluminiowa tylna zębatka Twenty:
Jest to najlżejsza i najmocniejsza zębatka tylna wykonana z aluminium, o 70% lżejsza w porównaniu do zębatek stalowych i znacznie trwalsza niż inne zębatki aluminiowe! Zębatka tylna marki Twenty wykonana jest z szeroko stosowanego w przemyśle lotniczym aluminium 7075-T6, co zapewnia maksymalną wytrzymałość. Opatentowany profil zęba wydłuża żywotność łańcucha nawet o 15% oraz redukuje wibracje, co zapewnia płynniejsze przyspieszenie wynikające z bardziej równomiernego rozłożenia energii na tylne koło. Produkt został wykonany przy pomocy cyfrowych szlifierek typu CNC z precyzyjnymi tolerancjami parametrów, co gwarantuje idealne dopasowanie.
Zębatki aluminiowe marki Twenty produkowane są w Europie.