Dołącz do światowej elity!
David Philippaerts, Marvin Musquin, Antonio Cairoli, Chad Reed, James Stewart, Team Pro Circuit Kawasaki oraz wielu innych używają produktów marki GET.
GP1 EVO jest całkowicie nowym, programowalnym komputerem (ECU) wyprodukowany przez firmę GET dla jednocylindrowych motocykli crossowych z wtryskiem paliwa.
GP1 Evo zawiera mapę paliwa zaprojektowaną przez inżynierów GET, która zapewnia najlepsze osiągi. Kierowcy, którzy nie zamierzają zmieniać konfiguracji ECU, otrzymują produkt, który jest już gotowy i wydajny.
Doświadczeni mechanicy mogą zmienić zaawansowane ustawienia i uzyskać w ten sposób zamierzony efekt tuningowy.
Główne funkcje ECU:
* Ustawienia wtrysku i zapłonu
* Ustawienia granicy obrotów
* Pozycja przepustnicy i fazy wtrysku
* Mapa paliwa i zapłonu dla każdego biegu (tylko za pomocą dodatkowego, opcjonalnego czujnika)
* Wejście AUX do kontroli trakcji
* Wejście do przełącznika mapy paliwa, można używać dwóch różnych map.
GPA GET - GET Power Assistance to rewolucja technologiczna w motocrossie. Dzięki niej uzyskasz większą wydajność.
System ciągle monitoruje tylne koło i dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy oraz podłoża w celu uzyskania najlepszych możliwych osiągów. Doskonale przenosi siłę napędową w silnika na koło, co daje lepszą kontrolę nad motocyklem podczas jazdy po śliskich nawierzchniach.
Przełącznik GPA może być na bieżąco regulowany w czasie rzeczywistym i dostosowywany w razie potrzeb do stylu jazdy.
Tabela porównawcza:
Linia czerwona (aktywny ECU), Linia niebieska (wyłączony ECU). Diagram pokazuje prędkość, położenie przepustnicy oraz obroty silnika.
David Philippaerts, Marvin Musquin, Antonio Cairoli, Chad Reed, James Stewart, Team Pro Circuit Kawasaki oraz wielu innych używają produktów marki GET.
GP1 EVO jest całkowicie nowym, programowalnym komputerem (ECU) wyprodukowany przez firmę GET dla jednocylindrowych motocykli crossowych z wtryskiem paliwa.
GP1 Evo zawiera mapę paliwa zaprojektowaną przez inżynierów GET, która zapewnia najlepsze osiągi. Kierowcy, którzy nie zamierzają zmieniać konfiguracji ECU, otrzymują produkt, który jest już gotowy i wydajny.
Doświadczeni mechanicy mogą zmienić zaawansowane ustawienia i uzyskać w ten sposób zamierzony efekt tuningowy.
Główne funkcje ECU:
* Ustawienia wtrysku i zapłonu
* Ustawienia granicy obrotów
* Pozycja przepustnicy i fazy wtrysku
* Mapa paliwa i zapłonu dla każdego biegu (tylko za pomocą dodatkowego, opcjonalnego czujnika)
* Wejście AUX do kontroli trakcji
* Wejście do przełącznika mapy paliwa, można używać dwóch różnych map.
GPA GET - GET Power Assistance to rewolucja technologiczna w motocrossie. Dzięki niej uzyskasz większą wydajność.
System ciągle monitoruje tylne koło i dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy oraz podłoża w celu uzyskania najlepszych możliwych osiągów. Doskonale przenosi siłę napędową w silnika na koło, co daje lepszą kontrolę nad motocyklem podczas jazdy po śliskich nawierzchniach.
Przełącznik GPA może być na bieżąco regulowany w czasie rzeczywistym i dostosowywany w razie potrzeb do stylu jazdy.
Tabela porównawcza:
Linia czerwona (aktywny ECU), Linia niebieska (wyłączony ECU). Diagram pokazuje prędkość, położenie przepustnicy oraz obroty silnika.