0
0
0
Koszyk
0,00
0
Następuje filtrowane dla
Dodaj Swój motocykl
Menu

Tłok ProX

Opis

ProX posiada ponad 35 letnie doświadczenie w produkcji produktów wyścigowych.

Jest to największy na świecie producent tłoków wyścigowych, który od roku 1975 dostarcza na rynek produkty najwyższej jakości. Tłoki ProX odpowiadają jakością oryginalnym produktom lecz odznaczają się o wiele niższą ceną. Oznacza to, że jeśli oryginalny tłok jest np. pokryty teflonem, także jego odpowiednik ProX jest nim pokryty.

Wszystkie zestawy zawierają pierścienie tłokowe, sworzeń tłoka i wszystkie niezbędne części.

Wybierz tłok:

Tłok A - przeznaczony jest dla nowych cylindrów.

Tłok B jest kilka milimetrów większy niż tłok A, aby zrekompensować ubytki, które powstają podczas używania. Tłok C jest większy niż B itd.

Podczas wymiany tłoka pamiętaj:

Jeśli stary tłok uległ uszkodzeniu, spróbuj znaleźć przyczynę i usunąć ją zanim zamontujesz nowy tłok. Źle ustawiony zapłon lub niewłaściwa świeca są najczęstszymi przyczynami palenia się tłoków.

Jeśli tłok uległ rozbiciu lub przepalił się, wyjmij skrzynię korbową i dokładnie oczyść z metalowych pozostałości.

Sprawdź stopień zużycia cylindra, który najczęściej zużywa się nierównomiernie, dlatego należy bardzo dokładnie zmierzyć tłok.

Podczas montażu:

Zawsze wymień wszystkie uszczelki na nowe.
Nasmaruj wszystkie elementy olejem silnikowym 10W30 lub 10W40.

Regenerowane silniki wymagają odpowiedniego dotarcia. Należy unikać jazdy na bardzo niskich lub wysokich obrotach a także gwałtownego dodawania gazu. Można też stosować domieszkę oleju do paliwa.