ProX posiada ponad 35 letnie doświadczenie w produkcji produktów wyścigowych.
Jest to największy na świecie producent tłoków wyścigowych, który od roku 1975 dostarcza na rynek produkty najwyższej jakości. Tłoki ProX odpowiadają jakością oryginalnym produktom lecz odznaczają się o wiele niższą ceną. Oznacza to, że jeśli oryginalny tłok jest np. pokryty teflonem, także jego odpowiednik ProX jest nim pokryty.
Wszystkie zestawy zawierają pierścienie tłokowe, sworzeń tłoka i wszystkie niezbędne części.
Wybierz tłok:
Tłok A - przeznaczony jest dla nowych cylindrów.
Tłok B jest kilka milimetrów większy niż tłok A, aby zrekompensować ubytki, które powstają podczas używania. Tłok C jest większy niż B itd.
Podczas wymiany tłoka pamiętaj:
Jeśli stary tłok uległ uszkodzeniu, spróbuj znaleźć przyczynę i usunąć ją zanim zamontujesz nowy tłok. Źle ustawiony zapłon lub niewłaściwa świeca są najczęstszymi przyczynami palenia się tłoków.
Jeśli tłok uległ rozbiciu lub przepalił się, wyjmij skrzynię korbową i dokładnie oczyść z metalowych pozostałości.
Sprawdź stopień zużycia cylindra, który najczęściej zużywa się nierównomiernie, dlatego należy bardzo dokładnie zmierzyć tłok.
Podczas montażu:
Zawsze wymień wszystkie uszczelki na nowe.
Nasmaruj wszystkie elementy olejem silnikowym 10W30 lub 10W40.
Regenerowane silniki wymagają odpowiedniego dotarcia. Należy unikać jazdy na bardzo niskich lub wysokich obrotach a także gwałtownego dodawania gazu. Można też stosować domieszkę oleju do paliwa.
Jest to największy na świecie producent tłoków wyścigowych, który od roku 1975 dostarcza na rynek produkty najwyższej jakości. Tłoki ProX odpowiadają jakością oryginalnym produktom lecz odznaczają się o wiele niższą ceną. Oznacza to, że jeśli oryginalny tłok jest np. pokryty teflonem, także jego odpowiednik ProX jest nim pokryty.
Wszystkie zestawy zawierają pierścienie tłokowe, sworzeń tłoka i wszystkie niezbędne części.
Wybierz tłok:
Tłok A - przeznaczony jest dla nowych cylindrów.
Tłok B jest kilka milimetrów większy niż tłok A, aby zrekompensować ubytki, które powstają podczas używania. Tłok C jest większy niż B itd.
Podczas wymiany tłoka pamiętaj:
Jeśli stary tłok uległ uszkodzeniu, spróbuj znaleźć przyczynę i usunąć ją zanim zamontujesz nowy tłok. Źle ustawiony zapłon lub niewłaściwa świeca są najczęstszymi przyczynami palenia się tłoków.
Jeśli tłok uległ rozbiciu lub przepalił się, wyjmij skrzynię korbową i dokładnie oczyść z metalowych pozostałości.
Sprawdź stopień zużycia cylindra, który najczęściej zużywa się nierównomiernie, dlatego należy bardzo dokładnie zmierzyć tłok.
Podczas montażu:
Zawsze wymień wszystkie uszczelki na nowe.
Nasmaruj wszystkie elementy olejem silnikowym 10W30 lub 10W40.
Regenerowane silniki wymagają odpowiedniego dotarcia. Należy unikać jazdy na bardzo niskich lub wysokich obrotach a także gwałtownego dodawania gazu. Można też stosować domieszkę oleju do paliwa.