0
0
0
Koszyk
0,00
0
Następuje filtrowane dla
Dodaj Swój motocykl
Menu

Zestaw Napędowy Snell i RK 520MXZ4 Racing

Opis

Zestaw napędowy pozwalający na samodzielny dobór rozmiaru zębatek!

Za pomocą naszego konfiguratora bez problemu znajdziesz odpowiednie części pasujące do Twojego motocykla. Jeśli chcesz zachować fabryczne przełożenie, wybierz odpowiednie parametry zębatki i łańcucha w menu obok.

Zębatka:
Wszystkie zębatki Snell są wycinane laserowo, w przeciwieństwie do niektórych zębatek wykonywanych przez przebijanie. Podczas produkcji stosuje się zaawansowaną technologię, aby uzyskać precyzyjne cięcie, które zapewni zębatce zwiększoną wytrzymałość. Jeśli odpowiednio konserwujesz łańcuch możesz spodziewać się przebiegu 4800+km, w zależności od nawierzchni i stylu jazdy. Wszystkie zębatki Snell mają anodowaną na czarno, elektrolityczną powierzchnię, która nadaje gładkie wykończenie oznaczające zwiększoną wytrzymałość.

Łańcuch:
MXZ Racing to najwytrzymalszy łańcuch RK dla motorcrossu i supermoto! Ten niezwykle lekki łańcuch został przygotowany dla zawodowych zawodników motocrossowych jeżdżących motocyklami o pojemności 125-500cc. Bezszwowe, odporne na zużycie rolki i ogniwa wykonane z innowacyjnego stopu stali.

Nieuszczelnione łańcuchy są zazwyczaj lżejsze niż O-ringi czy X-ringi, a MXZ4 jest rozbudowaną pod względem technologicznym serią MXZ, mogącą poszczycić się wyjątkową lekkością! Poddawany procesowi termicznemu HIT “Heat Induction Transfer” stosowanemu wyłącznie przez firmę RK.

MXZ4 Racing to jeden z najwytrzymalszych łańcuchów do wyczynowego motocrossu w tym przedziale cenowym i jest zdecydowanie warty swojej ceny!

Sprzedawany z zapinką łańcucha.


Przy doborze zębatek i łańcucha należy stosować się do następujących zasad:

Zmiana przełożenia to bardzo prosty i popularny sposób na podrasowanie specyficznego układu motocykla.

1: Dla zwiększenia dynamiki motocykla - Więcej zębów na tylnej zębatce/mniej zębów na przedniej zębatce.

2: Dla zwiększenia maksymalnej prędkości motocykla - Mniej zębów na tylnej zębatce/więcej zębów na przedniej zębatce.

Przy dokonywaniu zmian należy pamiętać, że jeden ząb na przedniej zębatce to jak mniej więcej trzy zęby z tyłu. W przypadku większości motocykli zauważalna jest duża różnica już przy zmianie o jeden ząb, dlatego też na początek nie zaleca się dokonywania zbyt dużych odstępstw od fabrycznej konfiguracji.
Aby utrzymać poprawny kąt i naciąg łańcucha, należy odpowiednio rozłożyć zmiany między przednią i tylną zębatką. W praktyce oznacza to, że lepiej dokonać zmiany o 1 ząb z przodu + 3 z tyłu niż o 6 zębów tylko z tyłu.

Podczas zmiany rozmiaru zębatek może nastąpić konieczność dostosowania długości łańcucha.
W prawie każdym motocyklu zmiany w postaci 1 zęba z tyłu lub 1 zęba z przodu nie wymagają dostosowania długości łańcucha.

W przypadku zmiany stanowiącej więcej niż jeden ząb, często trzeba zmodyfikować też długość łańcucha. Należy wtedy postępować w następujący sposób:
Zmieniasz 2 zęby, potrzebujesz łańcucha dłuższego o 1 ogniwo.

Z uwagi na to, że wszystkie łańcuchy fabryczne są sprzedawane w krokach po dwa ogniwa, może zajść potrzeba skracania łańcucha.
W niektórych przypadkach nie trzeba jednak skracać łańcucha i wystarczy tylko wyregulować bloki osi koła.

Zmiana wynosząca jedno ogniwo łańcucha odpowiada regulacji osi o 8-10 mm.
Jeśli chcesz uzyskać łańcuch dłuższy o jedno ogniwo i masz możliwość regulacji osi w zakresie 8-10 mm, możesz kupić łańcuch dłuższy o 2 ogniwa unikając w ten sposób skracania.