0
0
  • Regulamin Sklepu

REGULAMIN SKLEPU

Uwaga, bezpłatna dostawa nie dotyczy produktów wielkogabarytowych takich jak pawilony wyścigowe, opony itp. Opłata dodatkowa w wysokości: 40 złoty zostanie doliczona do zamówienia. 
Opłata jest jednorazowa i nie zwiększa się wraz z ilością, możesz więc zamówić nawet 100 produktów wielkogabarytowych, ale zapłacisz tylko raz.

Regulamin sklepu internetowego 24MX.pl

Sklep internetowy 24mx.pl jest prowadzony przez firmę Pierce AB. Sklep działa według niniejszego regulaminu oraz polskiego prawa tj. Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm.) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.)

Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania zdjęć, grafik, banerów oraz opisów (w całości lub w części) BEZ ZGODY właściciela i administratora strony.

Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji.

 

1. Przyjmowanie zamówień.
  • Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie www.24mx.pl
  • Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna.
  • Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe www.24mx.pl 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
  • Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Sklep ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
  • W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać:
    • wyboru zamawianych towarów lub usług,
    • wyboru sposobu oraz adresu dostawy.
    • wyboru sposobu płatności.
  • W przypadku niedostępności towaru w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy. Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar, zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od powiadomienia Klienta o odstąpieniu od umowy przez Sklep (wiadomość zostanie wysłana na wskazany przez Klienta adres e-mail).
  • Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych, powodów związanych z błędem pisarskim przy określeniu cen towaru oraz opisu technicznego na stronie 24mx.pl

 

2. Gwarancja najniższej ceny.
  • Ceny zawierają podatek VAT w wysokości 23%. Przedmiotem programu Gwarancja Najniższej Ceny są ceny brutto wyrażone w PLN.
  • Na bieżąco sprawdzamy ceny naszej konkurencji, aby mieć pewność, że oferujemy produkty w najlepszej cenie. Jeśli mimo to, znajdziesz produkt tańszy w innym miejscu, dopasujemy cenę, jeśli spełni określone przez nas warunki. Warunki Gwarancji Najniższej Ceny:
    • Gwarancja Najniższej Ceny jest ważna przez 14 dni od daty zakupu produktu
    • Gwarancja Najniższej Ceny bazuje na pierwotnej cenie konkurencji, tj. nie uwzględnia się rabatów ani promocji.
    • Konkurencja musi dostarczyć produkt do kraju zakupu
    • Musisz wysłać link do strony konkurencji która pokaże że:
      • Produkt jest dostępny w magazynie
      • Dostępny do natychmiastowego dostarczenia
      • Produkt ma taki sam Model / Rozmiar / Kolor itp.
    • Dotyczy wszystkich sprzedawców internetowych z Polsce (witryny takie jak Allegro, eBay i Amazon nie są uwzględniane)
    • Gwarancja Najniższej Ceny nie uwzględnia kampanii promocyjnych i ofert 24MX/XLMoto

 

3. Realizacja zamówień.
  • Czas dostawy poszczególnych towarów może różnić się w zależności od ich dostępności. Zwykle jest to od 1 do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Czas ten może wydłużyć się, jeśli towar musi zostać sprowadzony od dostawcy.
  • Jeśli czas dostawy jest dłuższy, Klient jest o tym fakcie informowany za pomocą poczty elektronicznej. Klient ma prawo zmienić swoje zamówienie, ewentualnie z niego zrezygnować. Wszelkiego rodzaju zmiany w zamówieniu muszą odbywać się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną.
  • Kupując w 24mx.pl Klient ma zawsze stały dostęp do aktualnego stanu magazynu Sklepu i może na bieżąco sprawdzić dostępność towaru poprzez stronę internetową Sklepu. Wartość oznaczona literą ''E'' oznacza ilość towaru we własnym magazynie firmy 24MX Europe AB, litera ''L'' oznacza stan magazynu głównego dostawcy.
  • Dostawa odbywa się za pomocą dostępnych na stronie 24mx.pl metod dostawy.
  • W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form dostawy.
  • Klient, odbierając przesyłkę powinien sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody oraz udokumentować ją zdjęciem. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz ze zdjęciem ułatwi jej rozpatrzenie.

 

4. Płatności.
  • Wszystkie ceny wyrażone są w kwotach brutto i zawierają podatek VAT. Do cen może zostać doliczona opłata za przesyłkę. Klient jest każdorazowo informowany o ewentualnych opłatach za przesyłkę przed zaakceptowaniem zamówienia.
  • Klient może wybrać jedynie spośród dostępnych w Sklepie form płatności za zamówione towary:
    • Za pobraniem - zamówiony towar jest wysyłany paczką, a zapłatę za towar Klient dokonuje u kuriera lub przedstawiciela innej firmy świadczącej usługi pocztowe w momencie odbioru towaru.
    • Płatność na stronie Sklepu. Karta kredytowa/płatnicza, przelew zwykły lub elektroniczny za pośrednictwem systemu Dotpay.pl oraz raty w Alior Bank.
  • W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie.
  • Zwroty płatności dokonywane są w ciągu 14 dni na konto z którego dokonana została płatność. W przypadku niemożności automatycznej identyfikacji numeru konta, na konto wskazane przez Klienta.
  • W celu zapewnienia bezpieczeństwa i wiarygodności w zakresie płatności internetowych, Sklep współpracuje z systemem Dotpay. Sklep zobowiązuje się do współpracy jedynie z rzetelnymi partnerami, działających według polskiego prawa i posidającego zgodę Ministra Finansów lub innych organów sprawujących nadzór finansowy.

 

5. Reklamacje, wymiana i zwroty.
  • Sklep 24MX.pl działa według niniejszego regulaminu oraz polskiego prawa tj. Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm. ) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.)
  • Wymiany i zwroty odbywają się tylko za pomocą specjalnego formularza. W celu ułatwienia procesu wymiany i zwrotu towaru, do każdego zamówienia Sklep dołącza kartę, która służy do zwrotów i wymiany. Karta znajduje się na odwrocie rachunku/faktury dołączonej do przesyłki. W odpowiednim polu na odwrocie faktury, Klient powinien wyraźnie zaznaczyć czy chce wymienić czy też zwrócić towar.
  • Bezpłatna wymiana obejmuje jedynie pewną część asortymentu, jaką są ubrania i ochraniacze motocyklowe. Poprzez wymianę strony rozumieją wymianę produktu na ten sam produkt w innym rozmiarze. Bezpłatna wymiana musi obywać się za pomocą formularza o którym mowa w pkt. 2. Uwaga! Darmowy zwrot nie dotyczy Pawilonów Wyścigowych 24MX. W związku z zwrotem pobieramy kwotę 150 zł.
  • Zwrot towarów jest możliwy do 60 dni od daty zakupu w Sklepie. Towar musi być w stanie identycznym z towarem nowym, nieuszkodzony, nieużywany w oryginalnym opakowaniu. UWAGA: Artykuły wykonane na indywidualne zlecenie np. wszelkiego rodzaju nadruki nie podlegają zwrotom. Sklep zastrzega sobie prawo do nieuznania zwrotu towaru, który nosi ślady użytkowania bądź uległ zniszczeniu.

W przypadku zwrotu towaru, pobierana jest opłata w kwocie 15 PLN.

W przypadku zwrotu towaru, koszty wysyłki ponosi Klient.

Obowiązek właściwego przygotowania towaru do wysyłki i zwrotu spoczywa po stronie Klienta.

Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

Zwroty płatności dokonywane są w ciągu 14 dni na konto z którego dokonana została płatność. W przypadku niemożności automatycznej identyfikacji numeru konta, na konto wskazane przez Klienta.

6. BEZPIECZEŃSTWO

Polityka Prywatności

 

Pierce AB / 24MX

Rejestr firm: Bolagsverket/Szwedzki Urząd Rejestracji Przedsiębiorstw

Numer VAT: 5263091391

Ostatnio przeglądane produkty

Zamknij ofertę