0
0

REGULAMIN SKLEPU

1. O Regulaminie Sklepu

1.1
Niniejszy regulamin (" Regulamin Sklepu") dotyczy wszystkich zakupów dokonywanych przez konsumenta na stronie internetowej www.24mx.pl i powiązanych stronach ("Strona internetowa"). Użytkownik akceptuje Regulamin w momencie dokonywania zakupu na stronie internetowej.

1.2
Umowa jest zawierana z Pierce AB
Elektravägen 22, 126 30 Hägersten, Szwecja

Rejestr firm: Bolagsverket/Szwedzki Urząd
Rejestracji Przedsiębiorstw
Numer rejestracji firmy: 556763-1592
Autoryzowany przedstawiciel: Henrik Zadig
Numer rejestracyjny VAT: 5263091391

1.3
Możesz skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta pod adresem info@24mx.pl.

2. Zamówienia

Sprzedaż prowadzimy wyłącznie dla klientów działających jako osoby prywatne (konsumenci). Aby dokonać zakupu, musisz mieć prawo do zawarcia umowy zgodnie z obowiązującym prawem. Oznacza to, że musisz mieć ukończone 16 lat, aby dokonać zakupu z płatnością bezpośrednią lub ukończone 18 lat, aby dokonać zakupu na kredyt.

3. Zamówienie i ostateczne potwierdzenie złożenia zamówienia

3.1
Po dokonaniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem ("Dziękujemy za zamówienie"), potwierdzającą, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie. To automatyczne potwierdzenie nie oznacza, że została zawarta wiążąca umowa.

3.2
Wiążąca umowa zostaje zawarta dopiero wtedy, gdy zamówienie zostanie spakowane i wyślemy ostateczne potwierdzenie złożenia zamówienia na adres e-mail, który podałeś przy składaniu zamówienia ("Twoje zamówienie zostało spakowane").

3.3
Zanim otrzymasz ostateczne potwierdzenie złożenie zamówienia, Twoje zamówienie może zostać odrzucone w części lub w całości z powodu niezgodności magazynowych, zgodnie z naszym Kodeksem Uczciwych Praktyk, jeśli podałeś nam nieprawidłowe informacje przy dokonywaniu płatności lub jeśli podejrzewamy próbę oszustwa. W takich przypadkach poinformujemy Cię tak szybko, jak będzie to możliwe.

4. Ceny i informacje

4.1
Przy dokonywaniu zamówienia obowiązują ceny podane na stronie internetowej w momencie składania zamówienia. Wszystkie ceny zawierają obowiązujący podatek VAT, ale nie obejmują ewentualnych kosztów związanych z płatnością i transportem, które są podawane oddzielnie.

4.2
Dokładamy wszelkich starań, aby podawać prawidłowe ceny, ale jeśli mimo to zdarzy nam się podać nieprawidłową cenę produktu lub jeśli informacje o produkcie podane na stronie internetowej są nieprawidłowe, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej, podając prawidłową cenę. Przed wysłaniem ostatecznego potwierdzenia złożenia zamówienia nie doszło do zawarcia wiążącej umowy i możemy dowolnie korygować nasze ceny.

4.3
Jeśli cena lub informacja o produkcie zamieszczona na stronie internetowej jest nieprawidłowa i konsument zdał sobie z tego sprawę lub powinien był sobie zdać sprawę, cena lub informacja nie będzie miała zastosowania do zamówienia, nawet jeśli klient otrzymał potwierdzenie złożenia zamówienia. W takich przypadkach skontaktujemy się z konsumentem tak szybko, jak będzie to możliwe.

4.4.
Zdjęcia na stronie internetowej przedstawiające produkt są jedynie przykładowe, a rzeczywisty produkt może się nieznacznie różnić ze względu na różne partie produkcyjne, różne modele motocykli itp. Nie możemy również zagwarantować, że wszystkie zdjęcia na stronie internetowej będą dokładnie odzwierciedlać wygląd produktu, na przykład ze względu na odwzorowanie kolorów przez ekran komputera/telefonu.

5. Płatność

5.1
Oferujemy różne sposoby płatności, a Ty możesz wybrać, z której metody płatności chcesz skorzystać. Możliwe opcje płatności, które możesz wybrać, są zawsze wyświetlane na stronie płatności i podczas składania zamówienia. W zależności od wybranej opcji, jeśli istnieją jakieś dodatkowe koszty, zostanie to wyświetlone przy dokonywaniu płatności.

5.2
Pełną informację o wszystkich sposobach płatności i ewentualnych dodatkowych kosztach znajdziesz tutaj

5.3
Kiedy dokonujesz u nas zakupu, zawierasz osobną umowę o płatności z naszym dostawcą usług płatniczych.

6. Transport i dostawa

Sposoby dostawy

6.1
Oferujemy różne sposoby dostawy w zależności od adresu dostawy i zakupionych produktów. Oferowane przez nas opcje dostawy są zawsze widoczne na stronie płatności. Oferujemy dostawę do domu w zależności od miejsca zamieszkania.

6.2
Aby ułatwić dostawę dla Ciebie jako klienta i zminimalizować negatywny wpływ na środowisko, zawsze staramy się dostarczyć Twoje produkty w jednej dostawie.

6.3
Jeśli Twoje zamówienie zawiera kilka produktów, a jeden lub więcej produktów nie znajduje się u nas w magazynie lub ma dłuższy czas dostawy, możemy wysłać do Ciebie produkty w kilku dostawach, bez dodatkowych kosztów.

6.4
Niniejsze warunki zakupu dotyczą dostawy na terenie Polski.

6.5
Pełne informacje o naszych metodach dostawy znajdziesz tutaj

Koszty transportu

6.6
W zależności od zakupionych produktów, wybranej opcji dostawy i całkowitej kwoty zamówienia, mogą zostać naliczone opłaty za transport. Koszt transportu jest zawsze podawany przy kasie podczas dokonywania zakupu.

6.7
W przypadku zakupu produktów o dużych gabarytach, takich jak rampy załadowcze lub pawilony, do tych produktów zostanie doliczona opłata za przesyłkę. Produkty wielkogabarytowe są zawsze oznaczone na stronie internetowej.

6.8
Pełną informację o opcjach dostawy i kosztach wysyłki znajdziesz tutaj

Czas realizacji zamówienia

6.9
Szacowany przewidywany czas realizacji zamówienia jest widoczny na stronie płatności oraz w automatycznym potwierdzeniu zamówienia i może się różnić w zależności od wybranych produktów i metody dostawy. Zawsze będziemy starać się dostarczyć Twoje zamówienie w szacowanym czasie realizacji zamówienia, ale nie możemy tego zagwarantować.

Nieodebrane przesyłki

6.10
Klient ponosi odpowiedzialność za odbiór przesyłki zgodnie z instrukcjami przekazanymi mu w momencie składania zamówienia.

6.11
Przesyłki w punktach odbioru, które nie zostaną odebrane w czasie określonym w powiadomieniu, zostaną nam zwrócone. Jeśli wybrałeś dostawę do domu i nie zastosowałeś się do instrukcji odbioru, na przykład nie było Cię w domu, aby odebrać przesyłkę, paczka zostanie nam zwrócona.

6.12
W takich przypadkach zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłaty administracyjnej równej poniesionym przez nas kosztom manipulacyjnym i wysyłki.

7. Anulowanie zamówienia i odstąpienie od umowy

7.1
Klient ma prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu w terminie do 14 dni od dnia odebrania przez niego lub osobę działającą w jego imieniu produktu zakupionego na stronie internetowej.

7.2
Ponadto, oferujemy 46 dodatkowych dni prawa do odstąpienia od umowy, czyli łącznie 60 dni. Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy tylko nieużywanych produktów w idealnym stanie, w oryginalnym opakowaniu i z zachowanymi wszystkimi etykietami.

Wyjątki dla niektórych produktów

7.3
W przypadku niektórych produktów prawo do anulowania lub odstąpienia od umowy nie obowiązuje. Dotyczy to produktów, które zostały wykonane zgodnie z Twoimi instrukcjami (nadruk lub wymiary motocykla) lub w inny sposób nadano im wyraźnie indywidualny charakter. Z prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu wyłączone są wszystkie produkty znajdujące się na stronie internetowej pod hasłem "Na zamówienie". Układy wydechowe wyprodukowane dla Twojego motocykla również nie podlegają prawu do anulowania lub zwrotu. Dotyczy to również produktów, które mogą się szybko zepsuć lub stracić ważność, takich jak napoje i produkty jadalne. Produkty z naruszonymi zabezpieczeniami, które nie mogą być zwrócone ze względów zdrowotnych lub higienicznych i które zostały naruszone przez Ciebie jako klienta, są również wyłączone z prawa do anulowania i zwrotu. Jeśli prawo do anulowania lub prawo do zwrotu nie ma zastosowania, zostanie to podane w odniesieniu do danego produktu.

Obniżenie wartości towaru

7.4
Korzystając z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, masz prawo otworzyć opakowanie i obejrzeć produkt w zakresie niezbędnym do oceny jego charakteru, cech i funkcjonowania. Masz prawo do rezygnacji z zakupu w celu uzyskania pełnego zwrotu należności, jeśli zarejestrujesz swój zwrot lub skontaktujesz się z nami w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu i zwrócisz produkt w oryginalnym stanie.

7.5
Jeśli konsument manipuluje produktem w stopniu większym niż jest to konieczne do określenia jego charakteru, właściwości i funkcji, mamy prawo do dokonania potrącenia, będącego odszkodowaniem za zmniejszenie wartości towaru. Takie potrącenie jest dokonywane poprzez porównanie wartości produktu w momencie zwrotu z wartością oryginalną w momencie zakupu. Aby uzyskać pełny zwrot płatności, zalecamy zatem odesłanie produktu w oryginalnym stanie.

Jak anulować zamówienie / odstąpienie od umowy

7.6
Jeśli chcesz anulować zamówienie, musisz zarejestrować swój zwrot lub powiadomić nas o tym w ciągu 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba działająca w Twoim imieniu otrzymała lub odebrała Twoje zamówienie.

7.7
Możesz łatwo zarejestrować swój zwrot za pomocą naszego portalu zwrotów, który znajdziesz na naszej stronie internetowej https://help.24mx.com/hc/pl/articles/360014911379 i zwrócić produkt zgodnie z instrukcjami tam zawartymi. Możesz również skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który znajdziesz tutaj

7.8
Po powiadomieniu nas o chęci zwrotu zakupionego produktu, należy go odesłać lub zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania lub odebrania zamówienia przez Ciebie lub osobę w Twoim imieniu. Zalecamy odesłanie produktu w tym samym opakowaniu, w którym go otrzymałeś, ponieważ będziesz odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia lub straty podczas wysyłki zwrotnej, jeśli uszkodzenie lub utrata były spowodowane Twoim zaniedbaniem, na przykład w pakowaniu produktu.

7.9
Jeśli po wygaśnięciu prawa do anulowania lub zwrotu, chcesz skorzystać z 46 dodatkowych dni prawa do zwrotu, postępuj tak samo jak w przypadku prawa do anulowania. Należy jednak pamiętać o wymogach dotyczących idealnego stanu produktu, oryginalnego opakowania i etykiet określonych w punkcie 7.2.

7.10
Nasz adres zwrotny to PDC Logistics, Kablowa 1, 70-895 Szczecin-Załom, Polska.

Koszty przesyłki zwrotnej

7.11
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient. Informacje o naszych kosztach przesyłki zwrotnej można znaleźć tutaj Koszt przesyłki zwrotnej w przypadku wyboru zwrotu za naszym pośrednictwem zostanie odliczony od kwoty zwrotu.

Zwrot płatności

7.12
Po dokonaniu zwrotu zakupionego towaru, za pośrednictwem naszego dostawcy usług płatniczych, dokonamy zwrotu płatności w ciągu 14 dni. Jednak nie dokonamy zwrotu płatności, dopóki nie otrzymamy produktu z powrotem lub dopóki nie udowodnisz, że go do nas wysłałeś. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia lub straty podczas wysyłki zwrotnej, które są spowodowane zaniedbaniem klienta.

7.13
W przypadku zwrotu całego zamówienia, zwrot płatności będzie obejmował wszelkie koszty dostawy (za wysyłkę do Ciebie), które zostały zapłacone w momencie dokonywania zakupu. Dotyczy to jednak tylko kosztów standardowego transportu. Dodatkowe koszty wysyłki wynikające z wyboru droższej opcji wysyłki nie zostaną zwrócone.

7.14
W przypadku zwrotu części zamówienia, koszty transportu nie zostaną zwrócone.

7.15
Zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrałeś w momencie dokonywania zakupu, z wyjątkiem przypadków, gdy uzgodnimy inaczej.

8. Roszczenia gwarancyjne

8.1
Jeśli produkt jest wadliwy, masz prawo do reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumenta w kraju, w którym mieszkasz. Masz prawo do reklamacji każdej oryginalnej wady produktu, która wystąpi w ciągu dwóch lat od dostawy produktu (okres odpowiedzialności). Zawsze należy złożyć reklamację w rozsądnym czasie od momentu, w którym powinieneś był zauważyć wadę. Prawo do reklamacji wygasa po upływie dwuletniego okresu odpowiedzialności.

8.2
Jeśli chcesz złożyć reklamację produktu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@24mx.pl.

8.3
Po dokonaniu oceny reklamowanego produktu i stwierdzeniu przez nas zasadności roszczenia, zwrócimy Ci należność zgodnie z obowiązującym prawem. Oznacza to, że wada zostanie usunięta lub wymienimy wadliwy produkt na nowy. Jeśli żadna z tych opcji nie będzie możliwa, będziesz miał natomiast prawo do żądania obniżenia ceny odpowiadającej wadzie lub do anulowania zakupu zgodnie z obowiązującym prawem.

8.4
Informujemy, że mamy prawo odmówić przyjęcia reklamacji, jeśli okaże się, że produkt nie jest wadliwy zgodnie z obowiązującym prawem.

8.5
W przypadku, gdy potrzebujemy zwrotu produktu, nasz adres zwrotny to: PDC Logistics, Kablowa 1, 70-895 Szczecin-Załom, Polska.

9. Promocje

9.1
Możemy co jakiś czas oferować okresy promocyjne, kody rabatowe, prezenty i inne rodzaje promocji (zwane łącznie poniżej "Promocje"). Takie promocje są ważne tylko przez określony czas i podlegają warunkom określonym w związku z taką promocją. Okres promocji nie może zostać przedłużony, a w przypadku wyprzedania zapasów magazynowych w okresie promocji, nie będziemy oferować podobnych produktów zastępczych zamiast produktów promocyjnych. Promocje nie mogą być łączone z żadnymi innymi rabatami lub promocjami, chyba że zostanie to wyraźnie zaznaczone w momencie dokonywania zakupu.

9.2
W wielu przypadkach, aby skorzystać z promocji, klient może być aktywnie zobowiązany do wprowadzenia kodu lub innej aktywacji odpowiedniej promocji przed dokonaniem zakupu.

9.3
Jeśli zwrócisz zamówione produkty, możesz nie kwalifikować się już do danej promocji. Może to spowodować, że będziesz musiał zwrócić lub zapłacić za prezent lub nie będziesz mógł już skorzystać z określonego rabatu. Jeśli w wyniku zrealizowanego zwrotu nie kwalifikujesz się już do otrzymania danego prezentu i nie zwrócisz go, odliczymy wartość prezentu przed dokonaniem zwrotu należności. Alternatywnie, jeśli nie kwalifikujesz się do konkretnego rabatu, zostanie on odliczony od Twojego zwrotu należności.

10. Kodeks uczciwych praktyk

10.1
Aby można było dokonywać u nas zakupów, jest wymagane:

  • klient nie podejmuje prób oszustwa ani innych działań mających na celu naruszenie obowiązujących przepisów;
  • klient nie próbuje wprowadzać nas w błąd co do swojej tożsamości ani fałszywie przedstawiać się jako konsument w celu dokonania zakupów w naszym sklepie;
  • klient nie wywiera nadmiernej presji ani nie zastrasza naszych pracowników w kontaktach z działem obsługi klienta;
  • klient zamierza zatrzymać zamówione produkty. Nie uniemożliwia to późniejszej zmiany zdania. Zawsze przysługuje Ci ustawowe prawo do anulowania zamówienia i prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z naszym Regulaminem Sklepu
  • 10.2
    Zachowania, które są uznawane za naruszenie niniejszego Kodeksu Uczciwych Praktyk, obejmują między innymi:

    • próby oszustwa w związku ze zwrotami, takie jak podmiana/fałszowanie etykiet i metek cenowych oraz fałszywe oświadczenia o zagubieniu produktów,
    • fałszywe podawanie się za konsumenta w celu dokonania zakupów w naszej firmie, a następnie np. wprowadzanie na rynek lub odsprzedawanie produktów w ramach działalności gospodarczej,
    • kupowanie produktów w celu ich sfotografowania w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, a następnie fałszywy zwrot produktów, powołując się na prawo do odstąpienia od umowy lub prawo do zwrotu, które ma zastosowanie wyłącznie do konsumentów,
    • a próby bezpodstawnego manipulowania lub grożenia naszym pracownikom w celu uzyskania rozszerzonego prawa do odstąpienia od umowy w przeciwieństwie do naszego regulaminu sklepu lub obowiązującego prawa; oraz
    • wysoce nieprawidłowe zachowania w zakresie zakupów i zwrotów, które świadczą o tym, że klient nie miał wcześniej zamiaru zatrzymać zamówionych produktów.

    10.3
    Nasza decyzja, czy naruszasz nasz Kodeks Uczciwych Praktyk, opiera się na wielu różnych czynnikach, takich jak systematyczne zachowania dewiacyjne, skład zamówienia, częstotliwość zamówień, częstotliwość zwrotów i próba obejścia z fałszywą tożsamością.

    10.4
    Jeśli Twoje zamówienie zostanie odrzucone, zostaniesz o tym poinformowany w wiadomości wysłanej na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Po powiadomieniu Cię o odmowie przyjęcia zamówienia, decyzja ta będzie obowiązywała Cię niezależnie od Twojego profilu lub adresu e-mail. Niedozwolone są próby obejścia tej decyzji w jakikolwiek sposób, na przykład poprzez dokonywanie transakcji z cudzą tożsamością, ponieważ takie wprowadzanie w błąd jest samo w sobie naruszeniem Kodeksu Uczciwych Praktyk.

    10.5
    Nasz Kodeks Uczciwych Praktyk nie uniemożliwia klientowi skorzystania z ustawowego prawa do anulowania lub prawa do odstąpienia od umowy po dokonaniu u nas wiążącego zakupu. Jednakże nasz Kodeks Uczciwych Praktyk może w szczególnych przypadkach uniemożliwić Ci zawarcie z nami nowej umowy.

    11. Nasze zobowiązania

    11.1
    W przypadku zaistnienia jakiejkolwiek wady produktu lub opóźnienia dostawy, będziemy odpowiedzialni za wszelkie szkody poniesione przez klienta w wyniku wady lub opóźnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumenta. Jednakże będziemy odpowiedzialni za szkody tylko w takim zakresie, w jakim klient podjął rozsądne kroki w celu ograniczenia swojej straty. Nie ponosimy zatem odpowiedzialności za szkody, których można było uniknąć poprzez podjęcie rozsądnych kroków.

    11.2
    Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody spowodowane przez okoliczności niezależne od nas, takie jak wojna, strajki, pandemie lub klęski żywiołowe, których nie mogliśmy racjonalnie przewidzieć (Siła Wyższa). Jeśli z powodu wystąpienia siły wyższej nie będziemy mogli wypełnić naszych zobowiązań wynikających z umowy lub niniejszego Regulaminu Sklepu, masz prawo odstąpić od umowy zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa konsumenta.

    12. O Regulaminie Sklepu

    12.1
    Możemy wprowadzić zmiany w niniejszym Regulaminie, ale do danego zamówienia zawsze będzie miał zastosowanie Regulamin, na który klient wyraził zgodę w momencie dokonywania zakupu. Wszelkie zmiany zostaną odzwierciedlone w ostatniej opublikowanej wersji Regulaminu na stronie internetowej. Zmiany wejdą w życie od momentu zaakceptowania Regulaminu, tj. od momentu dokonania nowego zakupu na stronie internetowej.

    12.2
    Ważne jest dla nas poszanowanie Twoich praw jako konsumenta. Ponieważ jesteśmy firmą z siedzibą w Szwecji, niniejszy Regulamin Sklepu będzie interpretowany i stosowany zgodnie z prawem szwedzkim. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne przez jakikolwiek sąd, organ lub alternatywny organ rozstrzygania sporów o właściwej jurysdykcji, pozostałe części tego postanowienia oraz wszystkie inne postanowienia niniejszego Regulaminu pozostaną ważne i wykonalne w całości, zgodnie z obowiązującym prawem. Zawsze przysługują Ci obowiązkowe prawa konsumenckie kraju, w którym masz stałe miejsce zamieszkania. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie może być interpretowane jako ograniczające takie prawa.

    13. Pytania, skargi i spory

    13.1
    Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub skargi dotyczące Twojego zamówienia. Możesz łatwo skontaktować się z nami, korzystając z danych kontaktowych podanych na początku niniejszego Regulaminu.

    13.2
    W przypadku sporu z osobami prywatnymi, będziemy stosować się do decyzji alternatywnych organów rozstrzygania sporów. W Polsce można skontaktować się z Mazowieckie Provincial Inspector of the Trade Inspection Authority in Warsaw http://wiih.org.pl/

    13.3
    Jako osoba fizyczna możesz również złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowego rozstrzygania sporów Unii Europejskiej, którą znajdziesz tutaj

    13.4
    Niezależnie od powyższego, wszelkie spory mogą być również rozstrzygane przed jakimkolwiek właściwym sądem w kraju, w którym Ty jako klient jesteś zamieszkały.

    Regulamin sklepu został zaktualizowany przez firmę Pierce w dniu 01/09/2022.