0
0
0
Koszyk
0,00
0
Następuje filtrowane dla
Dodaj Swój motocykl
Menu

Zestaw Napędowy Cross Twenty i Delta 420

Opis

Zestaw napędowy od Twenty!

Szukasz najbardziej przystępnego cenowo pakietu wyścigowego na rynku, charakteryzującego się doskonałą jakością i bez uszczerbku na podzespołach? Nie musisz już szukać dalej!

To zestaw dobrze znanej w środowisku crossowym marki Twenty zawierający aluminiową zębatkę tylną, stalową zębatkę przednią oraz łańcuch w kolorze złotym.

Łańcuch:

Twenty Delta X-ring to łańcuch wysokiej jakości opracowany do najostrzejszej jazdy cross i enduro, zapewniający niski opór toczenia (w praktyce o 50% mniejszy opór tarcia niż w przypadku zwykłego łańcucha O-ringowego). Żywotność tego łańcucha jest do trzech razy dłuższa w porównaniu ze standardowymi łańcuchami motocrossowymi!

Różnica między łańcuchem O-ringowym polega na tym, że pierścienie X w ogniwach łańcucha X-ringowego mają dwa dodatkowe rowki zapobiegające wydobywaniu się środka smarnego. Oznacza to, że taki łańcuch ma aż do trzech razy większą żywotność niż łańcuch standardowy, a dodatkowym, wspaniałym bonusem są najmniejsze straty w przeniesieniu napędu. Nieźle, prawda?

Łańcuch składa się z wysokiej jakości ogniw z hartowanej stali połączonych nitami utwardzonymi powłoką chromowo-niklowo-molibdenową ("Hard Chromium Nikel Molybdenum"). Miękki sworzeń i niezwykle twarda powierzchnia zapewniają solidne nity, które nie zginają się i nie pękają. W połączeniu z utwardzonymi ogniwami pozwala to uzyskać niezwykle odporny i wytrzymały łańcuch.

Wszystkie łańcuchy są wstępnie obciążane i naprężane, co z razem z wyselekcjonowanymi materiałami daje minimalne wyciągnięcie w miarę zużycia.

Dlaczego X-ring?

Łańcuch zawierający pierścienie X utrzymuje substancję smarną znacznie dłużej niż łańcuch bez pierścieni uszczelniających. Ta technologia zapobiega wypłukiwaniu się smaru fabrycznego przez wodę i brud, co przekłada się na trwałość.
Pierścień O stawia nieco większe opory toczenia, jednak pomimo iż w przypadku nowo opracowanych pierścieni Delta X opór toczenia jest znacząco niższy, dla większości motocyklistów jest on praktycznie niezauważalny. Łańcuch typu X-ring zalecany jest do amatorskiego motocrossu.

Specyfikacja:
- Najwyższej jakości profesjonalny łańcuch do Motocross i Enduro.
-Pierścienie X i technologia Delta polegająca na czterech punktach styku uszczelnienia razem zapewniają dłuższą żywotność i najlepsze właściwości smarne. Technologia Delta oznacza również mniejsze tarcie niż w przypadku łańcuchów standardowych i łańcuchów typu O-ring.
-Ogniwa ze stopu stali poddanego obróbce cieplnej przekładają się na ekstremalnie twardą powierzchnię, natomiast miększy sworzeń oznacza maksymalną trwałość.
- Łańcuchy są wstępnie napinane i obciążane, aby zminimalizować początkowe wyciąganie.
- Złoto/metale, 130 ogniw, 1,2 kg na 130 ogniw.
-Łańcuch jest dostarczany zapinką.

Przednia zębatka:

Wykonana z wysokiej jakości stali przednia zębatka jest bardzo odporna i zapewnia długą żywotność!

Wykonywane z precyzyjną tolerancją zębatki przednie zapewniają idealne dopasowanie oraz maksymalną odporność, gdyż są w pełni poddawane hartowaniu indukcyjnemu.

Wybierz liczbę trybików.

Aluminiowa tylna zębatka Twenty:

Jest to najlżejsza i najmocniejsza zębatka tylna wykonana z aluminium, o 70% lżejsza w porównaniu do zębatek stalowych i znacznie trwalsza niż inne zębatki aluminiowe! Zębatka tylna marki Twenty wykonana jest z szeroko stosowanego w przemyśle lotniczym aluminium 7075-T6, co zapewnia maksymalną wytrzymałość. Opatentowany profil zęba wydłuża żywotność łańcucha nawet o 15% oraz redukuje wibracje, co zapewnia płynniejsze przyspieszenie wynikające z bardziej równomiernego rozłożenia energii na tylne koło. Produkt został wykonany przy pomocy cyfrowych szlifierek typu CNC z precyzyjną tolerancją, co gwarantuje idealne dopasowanie.

Zębatki aluminiowe marki Twenty produkowane są w Europie.