0
0
0
Koszyk
0,00
0
Następuje filtrowane dla
Dodaj Swój motocykl
Menu

Tłok Wysokociśnieniowy ProX

Opis

Zafunduj tuning swojemu motocyklowi przy pomocy wysokociśnieniowego tłoka! Powoduje zwiększenie kompresji i wzrost osiągów.

ProX jest największym na świecie producentem tłoków wyścigowych. Od 1975 roku dostarcza bardzo dobre produkty w konkurencyjnych cenach. Tłoki ProX pod względem jakości w niczym nie odbiegają od oryginałów, różnią się jedynie niższą ceną.

Wykonane z jednego kawałka aluminium używanego w przemyśle lotniczym, obrobione przy pomocy szlifierek typu CNC, gwarantują precyzję wykonania i niezawodność. Tłoki ProX do silników 4-suwowych są odlewane na Tajwanie i obrabiane w Japonii.

Wszystkie tłoki są dostarczane wraz z pierścieniami i sworzniami tłokowymi najwyższej jakości.

Wybierz tłok dla siebie:

B - zalecany do wszystkich używanych cylindrów

A - do nowych cylindrów

Tłok B jest o setne milimetra mniejszy niż tłok A, aby zrekompensować ubytki na skutek zużycia materiału. Analogicznie, tłok C jest większy niż B.

Uwagi dotyczące wymiany tłoka:

Jeśli stary tłok uległ uszkodzeniu, należy najpierw zlokalizować przyczynę i usunąć usterkę. Używanie niewłaściwej mieszanki paliwowej czy błędne ustawienie zapłonu może prowadzić do wypalenia elementów tłoka.

Jeżeli stary tłok został rozbity, to należy zdemontować skrzynie korbową i dokładnie usunąć resztki metalu i inne pozostałości.

Należy sprawdzić zużycie cylindra. Zużycie następuje nierównomiernie, dlatego tak ważny jest właściwy dobór rozmiaru tłoka.

Podczas montażu tłoka:

Zawsze wymieniaj uszczelki na nowe!

Zainstaluj pierścienie tłokowe na tłok. Pamiętaj przy tym, że niektóre tłoki wyposażone są w stożkowe pierścienie Keystone, które łatwo mogą zostać ustawione w nieprawidłowy sposób.

Nasmaruj wszystkie elementy olejem silnikowym 10W30 lub 10W40.

Przed zamknięciem skrzyni korbowej, sprawdź czy elementy poruszają się prawidłowo w cylindrze.

Regenerowane silniki wymagają dotarcia. Ustaw gaźnik na przyjęcie nieco bogatszej mieszanki paliwa. Unikaj jazdy na bardzo wysokich lub bardzo niskich obrotach, staraj się też różnicować prędkość motocykla i unikaj gwałtownych przyspieszeń. Po remoncie silnika, dodaj olej do paliwa.

Tłoki produkowane są w ogromnych ilościach co powoduje, że sam materiał stanowi znikomą część kosztów, dlatego producenci nigdy nie oszczędzają na samym surowcu. Jeśli tłok ulegnie uszkodzeniu to nie wynika ono z fabrycznej wady tłoka. Najczęstszą przyczyną jest zamontowanie tłoka w nierównym cylindrze, błędny montaż, nieprawidłowe ustawienia gaźnika, zła mieszanka paliwowa lub uszkodzenie korbowodu, ewentualnie wału korbowego.